اخبار فناوری
تاريخ : سه شنبه 19 / 8 / 1392برچسب:, | 14:35 | نویسنده : mohammadali

فعالیت‌های اخیر غول جستجوگر دنیا یعنی گوگل آن را به یک کمپانی تبلیغاتی بسیار بزرگ بدل کرده است. مهم‌ترین اطلاعات مورد نیاز بازاریابان موقعیت و عادات خرید شماست و البته دیگر اطلاعات شخصی که می‌تواند جزئیات بیشتری را در مورد خرید کردن تان فاش نماید و چه کسی بهتر از گوگل برای دستیابی به این اطلاعات! براساس خبرهای رسیده این کمپانی پروژه تازه‌ای را کلید زده که از سیستم‌عامل اندروید (و Google Wallet که روی آی‌فون نیز قابل دستیابی می‌باشد) به عنوان ابزاری برای رهگیری خرید مشتریان استفاده می‌شود.

این کار می‌تواند نوعی معامله برد برد باشد، هم برای گوگل و هم برای کاربران که می‌توانند کالاهای مورد نظر خود را خریداری نمایند، هرچند که طرفداران حفظ حریم خصوصی نگاه مثبتی به این موضوع ندارند و نسبت به پیامدهای آن چندان هم خوشبین نیستند.
براساس گزارشی جدید، گوگل هم‌اکنون نیز به صورت آزمایشی این طرح را آغاز نموده است و از اطلاعات مربوط به موقعیت گوشی برای تعیین زمان بازدید مشتریان از فروشگاه‌ها استفاده می‌کند. پس از آن گوگل می‌تواند این آمارها را به جستجوهای انجام گرفته توسط گوشی کاربر مرتبط نموده و سپس متوجه شود که یک کاربر به دنبال چه کالایی است و آن اطلاعات را در اختیار بازاریابان قرار دهد.
کمپانی گوگل خوب بر ارزش اطمینان کاربران خود واقف است و اگر از خطر قرمز حریم خصوص آنها عبور کند رسوایی دیگری نظیر سازمان امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به بار خواهد آورد که پاک کردن آن نیز به این آسانی‌ها نخواهد بود؛ لذا کاربران غول جستجوگر گوگل می‌توانند کاملا اطمینان داشته باشند که از اطلاعات‌شان سوء استفاده نخواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جوک خفن
  • فال حافظ
  • دريافت كد ستاره باران وبلاگ

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ